If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Че те на обикновен инжекцион няма кой да ги настройва като хората, ти ми говориш за директно впръскване - я спрете да четете в нета и отидете в представителството на някоя от тия марки в БГ и запитайте как и какво става да си умрете от смях
Ясно е какво, ще настъпи неловко мълчание
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Американците карат на метанол щото там е прекалено либерално законодателството и повечето опасни неща са им напълно позволени.
Катализатора се прецаква от окислението, което е засилено при каране на газ в сравнение с бензин, както и от по-високата температура на изгорелите газове (тук Бобо моля да ме поправи ако бъркам).
В БГ фирмите за ауспуси не случайно не ти дават гаранция за гърнетата когато колата е на газ.
Но темата е за JTS а не бензин срещу газ.
Както казаха поне няколко човека дори да ти я сложат в чужбина такава уредба , няма кой да ти я настройва тук. И това важи за 2.0JTS, 1.9JTS, 2.2JTS , 3.2JTS.
В БГ фирмите за ауспуси не случайно не ти дават гаранция за гърнетата когато колата е на газ.
Но темата е за JTS а не бензин срещу газ.
Както казаха поне няколко човека дори да ти я сложат в чужбина такава уредба , няма кой да ти я настройва тук. И това важи за 2.0JTS, 1.9JTS, 2.2JTS , 3.2JTS.
А бе и аз знам че неможе ама то се напънало и се кара че виж било изгодно.
Пък ако може мойта я давам за експериментация а.
Защо глупаците от мерцедес и другите марки тогава монтират специални охлаждащи помпи на катализаторите си Пак повтарям неспасяем си физика + химия = уикипедия - е да ама не е баш така
главната задача на катализатора е да оксидира СО до СО2 както и неизгорелите НС до СО2 и вода.
ти ми даваш пример с охлаждане, обаче мога да ти дам и примери с подгряване на катализатора.
един автомобил няма ли 5-6 ламбда сонди, още толкова кулери и едиколкоси мегабайта памет в еку-то, не е съвременен. това е тренда сега, а всъщност с колко % се е качила ефективността на един бензинов двигател с най-простия карбуратор сравнен със сегашните ... 2-3 ?
главната задача на катализатора е да оксидира СО до СО2 както и неизгорелите НС до СО2 и вода.
ти ми даваш пример с охлаждане, обаче мога да ти дам и примери с подгряване на катализатора.
един автомобил няма ли 5-6 ламбда сонди, още толкова кулери и едиколкоси мегабайта памет в еку-то, не е съвременен. това е тренда сега, а всъщност с колко % се е качила ефективността на един бензинов двигател с най-простия карбуратор сравнен със сегашните ... 2-3 ?
Хората подгряват докато колата е студена а охлаждат защото катализатора над определени температури спира да работи и почва да се руши! Тва не го пиша на теб знам че ти си в друго измерение а за другите
Всъщност ефективността на един мотор се смята доста сложно но ще ти отговоря простичко - Една жигула (или фиат) с карбуратор която е 60 коня примерно е харчила 8 на сто примерно и е имала в нея само радио като консуматор - В момента има коли с директно впръскване които харчат същото количество гориво и имат мощност от порядъка на 200-300коня, вътре в автомобила освен че всичко е автоматизирано климатизирано и прави масаж чрез седалките дори следи за влажността и вредните газове в купето - та сега ти ми кажи колко се е вдигнала ефективността при положение че жигуловия мотор неможе дори да захрани всички консуматори в съвременна кола камо ли да помести 2тона кола със ниво на сигурност - че да премаже 10 жигули и от вътре хората да излязат засмяни
имам въпрос към теб. от какво се топи катализатор
- при високо количество неизгорели хидрокарбони и СО ,които се оксидират в него отделяйки топлина и температури над 900 градуса
или
-от температурата на изгорелите газове
къде температурата е по-висока - преди или след катализатора?
2. но е много неикономично поради щетите, които ще нанесе по генерация, катализатор и прочее
3. умно е да се сложи газ, когато това ще ти направи икономия над 30%, без значение, колата дали е с 3 или с 10 цилиндъра и двигателя "поддава" на газифициране (в случая JTS не е удачен вариант)
4. на някои хора им е по-важно като ги видят на бензиностанцията кой какво ще каже за тях, а не дали си спестяват излишни пари
имам въпрос към теб. от какво се топи катализатор
- при високо количество неизгорели хидрокарбони и СО ,които се оксидират в него отделяйки топлина и температури над 900 градуса
или
-от температурата на изгорелите газове
къде температурата е по-висока - преди или след катализатора?
Абе ти .... нали едното е пряко свързно с другото ... Няма да обеснявам оборих ти доводите 100 пъти, ти продължаваш да се опитваш избирателно да се насочваш на където ти е удобно и пак те оборвам и ти пак продължаваш
---------- Post added at 11:23 ---------- Previous post was at 11:22 ----------
2. но е много неикономично поради щетите, които ще нанесе по генерация, катализатор и прочее
3. умно е да се сложи газ, когато това ще ти направи икономия над 30%, без значение, колата дали е с 3 или с 10 цилиндъра и двигателя "поддава" на газифициране (в случая JTS не е удачен вариант)
4. на някои хора им е по-важно като ги видят на бензиностанцията кой какво ще каже за тях, а не дали си спестяват излишни пари
@колев Защо трябва да се срамува човек? Решил, газирал се е! Всеки сам си избира и само смачканите умствено хора ги боли за мнението на бънч ъф лузърс
Ха ха ха ха е тва вече изкърти.
Мале, заформила се е любимата ми темичка...
На Алфа с 3.2 мотор и бутам газ още в автокъщата преди да съм я подкарал, да не съм мазохист да я карам на бензин ...
п.с Само ще замоля дизелджиите с икономичните возила да не дават излишни мнения, че вече целия град мирише на пържена цаца и картофки щот са баровци.
Мале, заформила се е любимата ми темичка...
На Алфа с 3.2 мотор и бутам газ още в автокъщата преди да съм я подкарал, да не съм мазохист да я карам на бензин ...
п.с Само ще замоля дизелджиите с икономичните возила да не дават излишни мнения, че вече целия град мирише на пържена цаца и картофки щот са баровци.
Е с това мнение вече, че ще е добре да се запечата темата
Колега нищо лично ама щом търсиш за 3.2 мотор газ значи още ти "миришат чорапите" за 159 3,2 карай 145 и нямаш грижи или си купи дизел и ходи събирай изгоряло олио.Ако това беше кола за газ щеше от завода да се предлага! Отнася се за колегата пуснал темата!
Comment