Известие

Collapse
No announcement yet.

газов инжекцион на 3.2jts

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
    Че те на обикновен инжекцион няма кой да ги настройва като хората, ти ми говориш за директно впръскване - я спрете да четете в нета и отидете в представителството на някоя от тия марки в БГ и запитайте как и какво става да си умрете от смях
    Ясно е какво, ще настъпи неловко мълчание
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • #77
      Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
      Американците карат на метанол щото там е прекалено либерално законодателството и повечето опасни неща са им напълно позволени.

      Катализатора се прецаква от окислението, което е засилено при каране на газ в сравнение с бензин, както и от по-високата температура на изгорелите газове (тук Бобо моля да ме поправи ако бъркам).
      В БГ фирмите за ауспуси не случайно не ти дават гаранция за гърнетата когато колата е на газ.
      Но темата е за JTS а не бензин срещу газ.
      Както казаха поне няколко човека дори да ти я сложат в чужбина такава уредба , няма кой да ти я настройва тук. И това важи за 2.0JTS, 1.9JTS, 2.2JTS , 3.2JTS.
      ...

      Comment


      • #78
        Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
        В БГ фирмите за ауспуси не случайно не ти дават гаранция за гърнетата когато колата е на газ.
        Но темата е за JTS а не бензин срещу газ.
        Както казаха поне няколко човека дори да ти я сложат в чужбина такава уредба , няма кой да ти я настройва тук. И това важи за 2.0JTS, 1.9JTS, 2.2JTS , 3.2JTS.
        А бе и аз знам че неможе ама то се напънало и се кара че виж било изгодно.
        Пък ако може мойта я давам за експериментация а.
        AR 156 2.0 JTS / SW 2003 Y

        Comment


        • #79
          Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
          Това че ти мислиш така явно е голяма грешка

          Защо глупаците от мерцедес и другите марки тогава монтират специални охлаждащи помпи на катализаторите си Пак повтарям неспасяем си физика + химия = уикипедия - е да ама не е баш така
          главната задача на катализатора е да оксидира СО до СО2 както и неизгорелите НС до СО2 и вода.
          ти ми даваш пример с охлаждане, обаче мога да ти дам и примери с подгряване на катализатора.
          един автомобил няма ли 5-6 ламбда сонди, още толкова кулери и едиколкоси мегабайта памет в еку-то, не е съвременен. това е тренда сега, а всъщност с колко % се е качила ефективността на един бензинов двигател с най-простия карбуратор сравнен със сегашните ... 2-3 ?
          точка

          Comment


          • #80
            Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
            главната задача на катализатора е да оксидира СО до СО2 както и неизгорелите НС до СО2 и вода.
            ти ми даваш пример с охлаждане, обаче мога да ти дам и примери с подгряване на катализатора.
            един автомобил няма ли 5-6 ламбда сонди, още толкова кулери и едиколкоси мегабайта памет в еку-то, не е съвременен. това е тренда сега, а всъщност с колко % се е качила ефективността на един бензинов двигател с най-простия карбуратор сравнен със сегашните ... 2-3 ?
            Хората подгряват докато колата е студена а охлаждат защото катализатора над определени температури спира да работи и почва да се руши! Тва не го пиша на теб знам че ти си в друго измерение а за другите

            Всъщност ефективността на един мотор се смята доста сложно но ще ти отговоря простичко - Една жигула (или фиат) с карбуратор която е 60 коня примерно е харчила 8 на сто примерно и е имала в нея само радио като консуматор - В момента има коли с директно впръскване които харчат същото количество гориво и имат мощност от порядъка на 200-300коня, вътре в автомобила освен че всичко е автоматизирано климатизирано и прави масаж чрез седалките дори следи за влажността и вредните газове в купето - та сега ти ми кажи колко се е вдигнала ефективността при положение че жигуловия мотор неможе дори да захрани всички консуматори в съвременна кола камо ли да помести 2тона кола със ниво на сигурност - че да премаже 10 жигули и от вътре хората да излязат засмяни
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment


            • #81
              имам въпрос към теб. от какво се топи катализатор
              - при високо количество неизгорели хидрокарбони и СО ,които се оксидират в него отделяйки топлина и температури над 900 градуса
              или
              -от температурата на изгорелите газове
              къде температурата е по-висока - преди или след катализатора?
              точка

              Comment


              • #82
                т.е. изводът от темата е следния:


                1. да, възжможно е да се сложи на JTS

                2. но е много неикономично поради щетите, които ще нанесе по генерация, катализатор и прочее

                3. умно е да се сложи газ, когато това ще ти направи икономия над 30%, без значение, колата дали е с 3 или с 10 цилиндъра и двигателя "поддава" на газифициране (в случая JTS не е удачен вариант)

                4. на някои хора им е по-важно като ги видят на бензиностанцията кой какво ще каже за тях, а не дали си спестяват излишни пари

                5. сигурно има и още някой извод.
                sigpic
                днес съм в почивка ---

                Comment


                • #83
                  Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                  имам въпрос към теб. от какво се топи катализатор
                  - при високо количество неизгорели хидрокарбони и СО ,които се оксидират в него отделяйки топлина и температури над 900 градуса
                  или
                  -от температурата на изгорелите газове
                  къде температурата е по-висока - преди или след катализатора?
                  Абе ти .... нали едното е пряко свързно с другото ... Няма да обеснявам оборих ти доводите 100 пъти, ти продължаваш да се опитваш избирателно да се насочваш на където ти е удобно и пак те оборвам и ти пак продължаваш

                  ---------- Post added at 11:23 ---------- Previous post was at 11:22 ----------

                  Първоначално публикувано от Stoyan Georgiev Покажи съобщение
                  т.е. изводът от темата е следния:


                  1. да, възжможно е да се сложи на JTS

                  2. но е много неикономично поради щетите, които ще нанесе по генерация, катализатор и прочее

                  3. умно е да се сложи газ, когато това ще ти направи икономия над 30%, без значение, колата дали е с 3 или с 10 цилиндъра и двигателя "поддава" на газифициране (в случая JTS не е удачен вариант)

                  4. на някои хора им е по-важно като ги видят на бензиностанцията кой какво ще каже за тях, а не дали си спестяват излишни пари

                  5. сигурно има и още някой извод.
                  Само дето първа точка трябва да бъде:

                  1. да, теоретично възжможно е да се сложи на JTS
                  0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                  sigpic
                  Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                  Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                  Comment


                  • #84
                    няма са борим, само си говорим
                    дайте сега да си направим една група "имам пълначка за газ на бронята и ни мъй срам"
                    точка

                    Comment


                    • #85
                      Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                      няма са борим, само си говорим
                      дайте сега да си направим една група "имам пълначка за газ на бронята и ни мъй срам"
                      Гъзарите съм чувал му викат "срамна дупка"
                      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                      sigpic
                      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                      Comment


                      • #86
                        Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                        Гъзарите съм чувал му викат "срамна дупка"
                        @колев Защо трябва да се срамува човек? Решил, газирал се е! Всеки сам си избира и само смачканите умствено хора ги боли за мнението на бънч ъф лузърс
                        Ха ха ха ха е тва вече изкърти.
                        Last edited by _power_; d.m.y г., 14:30.

                        Comment


                        • #87
                          аааа незнам, моята е в небоядисаната част на бронята и на тъмно не се вижда
                          тука едно кафе е лефипедесе , така че с всеки литър газ съм напред
                          точка

                          Comment


                          • #88
                            Мале, заформила се е любимата ми темичка...
                            На Алфа с 3.2 мотор и бутам газ още в автокъщата преди да съм я подкарал, да не съм мазохист да я карам на бензин ...

                            п.с Само ще замоля дизелджиите с икономичните возила да не дават излишни мнения, че вече целия град мирише на пържена цаца и картофки щот са баровци.
                            Last edited by Доко; d.m.y г., 15:35.

                            Comment


                            • #89
                              Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
                              Мале, заформила се е любимата ми темичка...
                              На Алфа с 3.2 мотор и бутам газ още в автокъщата преди да съм я подкарал, да не съм мазохист да я карам на бензин ...

                              п.с Само ще замоля дизелджиите с икономичните возила да не дават излишни мнения, че вече целия град мирише на пържена цаца и картофки щот са баровци.
                              Е с това мнение вече, че ще е добре да се запечата темата

                              2.4JTDm

                              Comment


                              • #90
                                Колега нищо лично ама щом търсиш за 3.2 мотор газ значи още ти "миришат чорапите" за 159 3,2 карай 145 и нямаш грижи или си купи дизел и ходи събирай изгоряло олио.Ако това беше кола за газ щеше от завода да се предлага! Отнася се за колегата пуснал темата!
                                Last edited by gostenka; d.m.y г., 16:30.

                                Comment

                                Working...
                                X